Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 23 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Lean Six Sigma Project Approach in Finance Department of Multinational Company
Hudáková, Lucia ; Grófová, Veronika (oponent) ; Škapa, Stanislav (vedoucí práce)
The master’s thesis deals with an analysis of Lean Six Sigma Project approach used by financial department in chosen multinational company. A proposal for improvement of using LSS in the future is placed in the thesis as well. The thesis contains theoretical knowledge about LSS as well as sample of using this method in real. An analysis of its effective usage is provided based on data and investigation right from the company using LSS. In the end there is evaluation of the analysis as well as proposal of future process for improvement in using LSS.
A Comparative Study of English as a Lingua Franca in International Corporations
Juráň, Vilém ; Šťastná, Dagmar (oponent) ; Langerová, Petra (vedoucí práce)
Nowadays, English has become a Lingua Franca of international communication. The thesis focuses on important linguistic problems that arise among the employees in international corporations. In the thesis specific language issues are analysed, such as pronunciation and idioms. The main aim of the thesis is to present useful ways how communication can be performed more efficiently. Valuable evidence was obtained in BMW UK.
Proposal for Intercompany Communication Change in a Multinational Company Operating in IT Services
Zbořilová, Hana ; Peřinková, Jana (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
The master’s thesis deals with a proposal for intercompany communication change in a selected multinational company operating in IT services. The aim of the analytical part is to analyse the current situation in the company with the emphasis on examining local employees’ relationships with their managers and colleagues with different cultural background, and the impact of cultural diversity on different management style and communication within a multinational team. The analysis of the current situation was based on the research carried out among the company employees in a form of a questionnaire. With regard to the research results the company was recommended measures that would lead to more effective communication within the company and would improve the co-operation of the employees within the multinational team.
Marketingová strategie vybrané mezinárodní společnosti
Sklenářová, Petra ; Mráček, Pavel (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií mezinárodní společnosti. V teoretické části je uvedena charakteristika marketingu a jednotlivých vybraných analýz. Praktická část analyzuje mezinárodní společnost WABCO Holding Inc. a obsahuje analýzy makroprostředí a mikroprostředí a průzkum. Na závěr jsou představeny návrhy sestavené pomocí zjištěných dat z analýz a průzkumu, které představují opatření na zlepšení marketingové strategie společnosti.
Proposal for an Effective Improvement of the Training System for New Employees in an International IT Company
Grigoryeva, Ekaterina ; Treu, Eva (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
This thesis aims to propose modifications that are desirable for the organization's ongoing effective development in the areas of adaptation and training. The primary goal will be accomplished by examining the current state of adaption and training activities for new employees in the chosen organization. This thesis is divided into six main chapters: the first focuses on the aim of the thesis, the second focuses on the theoretical foundation, the third on the company’s background, the fourth on analysis, and the fifth on proposed adjustments and modifications. In the last chapter will be presented the conclusion of the thesis.
Efektivnost podniku se zahraniční majetkovou účastí
ŠÍDLOVÁ, Michaela
Cílem této práce je nejprve definovat pojmy týkající se podnikání, respektive specifika podniků se zahraniční majetkovou účastí, zjištění výhod a nevýhod tohoto podnikání a následně zhodnocení efektivnosti vybraného podniku se zahraniční majetkovou účastí. Jako první jsou charakterizovány a vysvětleny základní pojmy týkající se podnikání, funkce a členění podniků, specifika podniků se zahraniční majetkovou účastí a příliv investic do České republiky. Tato práce také zkoumá měření podnikové efektivnosti a finanční analýzu. Dále je práce zaměřena na zhodnocení finanční situace podniku Reinhold Keller s.r.o. Tento podnik je nejprve charakterizován a poté jsou na společnosti aplikovány vybrané metody a je prováděna finanční analýza. Ta se provádí pomocí absolutních ukazatelů, z kterých jsou vytvořeny poměrové ukazatele, jako je například rentabilita, zadluženost a další. Výpočty jsou dále porovnány s výpočty české společnosti Vladimír Rendl - truhlářství s.r.o. Na základě provedených výpočtů je v závěrečné části zhodnoceno hospodaření podniku za poslední čtyři roky.
Marketingová strategie vybrané mezinárodní společnosti
Sklenářová, Petra ; Mráček, Pavel (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií mezinárodní společnosti. V teoretické části je uvedena charakteristika marketingu a jednotlivých vybraných analýz. Praktická část analyzuje mezinárodní společnost WABCO Holding Inc. a obsahuje analýzy makroprostředí a mikroprostředí a průzkum. Na závěr jsou představeny návrhy sestavené pomocí zjištěných dat z analýz a průzkumu, které představují opatření na zlepšení marketingové strategie společnosti.
Náborový proces mezinárodních firem ve světle národních kultur: Francie a Česká republika
Bočanová, Magda ; Kašparová, Eva (vedoucí práce) ; Kubernátová, Eva (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou a popisem kulturních odlišností mezi Francií a Českou republikou v návaznosti na náborové procesy mezinárodních firem působících v těchto zemích. Práce je rozdělena do dvou hlavních častí, teoretické a praktické. Teoretická část je věnována základní terminologii v oblastech řízení lidských zdrojů a kulturních specifik. Definuje pojmy a postupy náborového procesu jako klíčové součásti managementu lidských zdrojů stejně jako návaznost a vliv kulturních charakteristik na tento proces. Praktická část popisuje náborové procesy na příkladu dvou mezinárodních firem podnikajících na českém a francouzském trhu. Dále obsahuje srovnání postupů náborových procesů těchto firem ve světle národních kulturních specifik Francie a České Republiky. Praktická část také zahrnuje zjištění očekávání a postojů českých vysokoškolských studentů a absolventů k jedné ze zkoumaných mezinárodních firem ve vztahu k aktivitám jejího personálního marketingu.
Interní komunikace v mezinárodní společnosti
Horák, Patrik ; Surynek, Alois (vedoucí práce) ; Mikulová, Magdaléna (oponent)
Předmětem této diplomové práce je zhodnocení současného stavu interní komunikace v nejmenované mezinárodní společnosti, identifikace slabých stránek komunikačních médií s ohledem na interkulturní rozdíly a navržení nápravných opatření za účelem efektivnějšího toku informací napříč celé společnosti. Za tímto účelem je práce rozdělena do dvou metodických celků. Teoretická část je věnována vysvětlení základních pojmů jako komunikace, komunikační proces, interkulturní komunikace a problematika interkulturní komunikace. Empirická část je zaměřena na analýzu interní komunikace ve sledované mezinárodní společnosti a implementaci dvou navrhovaných změn týkající se digitální komunikace. Druhá část je věnována dotazníkovému šetření tvořící základ pro identifikaci vlivu interkulturních rozdílů a odhalení slabých stránek pro následná doporučení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 23 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.